Klantenservice

Onze klantenservice is op werkdagen van 09:00 tot 20:00 bereikbaar op 06-52380252

Buiten deze tijden om kun je een mail sturen naar info@aalvink.nl

Postadres: Zwanenweg 17 7687AG Daarlerveen

 

Afhalen van uw bestelling

Dit kan op één van de volgende markten:

Vrijdag : Olst centrum 11:00 tot 16:30

Zaterdag: Enschede van Heekplein 10:00 tot 16:00

 

Feedback

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@aalvink.nl .
Voeg altijd foto’s van de producten toe waarover de klacht gaat, anders kunnen we jouw klacht niet in behandeling nemen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.